Memorandum
Marionnaud je dceřinou společností CK Hutchison, renomovaného nadnárodního konglomerátu kótovaného na hlavní burze cenných papírů v Hongkongu, který má rozmanitou škálu podniků od největších světových provozovatelů přístavů a maloobchodních prodejců až po spolehlivé infrastrukturní společnosti a přední mobilní multimediální telekomunikační sítě a zaměstnává 300 000 lidí na více než 50 trzích.
Skupina Marionnaud je jedním z největších prodejců luxusní kosmetiky v Evropě s více než 700 offline a online obchody na 9 trzích, který zaměstnává přes 4 200 lidí.
Něco málo z historie
Bylo to v roce 1984, kdy značka Marionnaud otevřela svou první parfumerii v Paříži, nabídla luxusní kosmetické značky a otevřela tím ženám a mužům unikátní svět krásy. V roce 1998 je Marionnaud první sítí parfumerií, která nabízí svým zákazníkům věrnostní program a osobní služby a tím si vytváří se zákazníky jedinečný a trvalý vztah. V roce 2005 se Marionnaud stává světovým lídrem v oblasti prodeje parfémů a luxusní kosmetiky.
Kdo jsme
V Marionnaud jsme pyšní na produkty a služby, které nabízíme. Do našich parfumerií se dostanou pouze ty nejkvalitnější výrobky, které navíc sami důkladně prověřujeme. Protože je nabídka opravdu široká, jsme připraveni pomoci každému vybrat právě ty produkty, které mu nejvíce vyhovují. Neprodáváme jen výrobky za skvělé ceny, ale také ukazujeme nejlepší způsob, jak je používat. Naším cílem je pomoci zákazníkům, aby naplno využili svou krásu, dodat jim sebedůvěru, aby se sami cítili krásní.
Postřehy, tipy, triky, recenze produktů, názory zákazníků i odborníků – díky tomu všemu jsme skutečnými experty ve svém oboru. Jsme zdrojem inspirace a odborných znalostí, místem pro ženy i muže, kde mohou získat cenné rady. Marionnaud je místem neustálého objevování, zkoumání a inspirace.